Friday, May 6, 2011

Umrah 2011

Pada tahun ni aku mendapat peluang menjadi tetamu Allah lagi. Kali ni aku dijemput sekeluarga
iaitu, kedua ibubapa aku, kesemua adik beradikku dan isteri, 2 orang anak saudaraku Qays Eiman (5 bln) dan Zamharyra (1thn 11 bln). Aku membawa anak-anakku Aisyah dan Haseef.
Juga menyertai kami kakak suamiku K.Zan dan bapa mertua adik ku Abah Jamain. Rombongan kami kesemuanya 20 orang.

Aku tahu orang yang paling gembira dalam rombongan ini ialah ma aku, sebab dapat menunaikan ibadah umrah bersama-sama kesemua anak-anaknya. Aku juga merasakan sangat seronok dan sentiasa berdoa pada Allah supaya dipermudahkan segala urusan kami sekeluarga dan jangan ada perselisihan di antara kami adik beradik. Alhamdullilah....semuanya berjalan lancar.

"Ya Allah jangan kau jadikan ziarah kami ini yang terakhir...jika ia adalah ziarah kami yang akhir kau kurniakan syurga bagi kami semua" Amin.....

No comments:

Post a Comment